Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 901 ggr
Tin-Tin74
0

De första 6 mån...

Vill bara visa ett litet bildspel på Min dotter och hennes Ridtravare som hon köpte för ett halvår sedan. [](<object width=)

fabric
0

Vilken skillnad man ser ändå! Har haft min häst i ett halvår jag också, är lite arg på mig själv att jag aldrig tog några bilder under första tiden. Kan iof ta kort på honom nu efter sommarbetet, han har tappat alla muskler och ser bedrövlig ut igen. Inte fullt så bedrövlig som när han kom till mig. Nåväl, fin häst ni har!

Tin-Tin74
0

#1. Ja hon har jobbat på duktigt! Och mer blir det efter sommaren då hon ska börja rida för privat tränare!

Jag gjorde själv det misstageet att inte fota min egna häst från början och bestämde mig för att inte göra om det! Sen är bilder väldigt bra i utbildning synpunkt också. Då kan man titta på dem efter ridningen och fundera på vad man gjorde fel och vad som blev bra. Jag filmar dem ganska ofta och så får hon sitta efteråt och titta och hitta sina fel själv innan jag talar om det för henne. Jätte effektivt!!!

fabric
0

Ja, det är verkligen ett jättebra knep att filma under ridningen sådär. Ska absolut börja göra det jag också.

[Zkold]
0

Himla fin film! Och häst! vilken förändring på så kort tid!

Tin-Tin74
0

#4 Tack! Ja som mamma är det väll normalt att vara stolt men tilläggas kan väll sägas att min dotter är faktiskt bara 11 år…. Hon har aldrig gått på ridskola utan enbart ridit ca 10 gånger för tränare på sin gamla b-ponny, annars är det jag som står och gapar på henne (stackars liten…)

sthlmsjenna
0

vilken förändring! Önskar er all lycka i framtiden. Börja tänka efter på min och Heros halvår tillsammans, men insåg att det inte var något att minnas :P

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Tin-Tin74
0

Tack Sthlmsjenna!

Det har harit mycket arbete och mer där till…

Hon har börjat sikta in sig på Riks tävlingen 2011 för Ridtravar förbundet och att debuttera dressyr på lokalnivå på Sv.Ridsport förbundet samma år. vi får se hur det går. Men till hösten börjar de träna för instruktör.