Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett16-dagens-prestation
Läst 703 ggr
Eve
0

Loggbok 15/5

Så, vad har ni gjort med era ögonstenar idag då?

Idag har jag lejt bort Millan till min medryttare. Jag fyller år idag, så det är så himla mycket som behöver göras.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sthlmsjenna
0

Grattis!

Jag har också medryttare till Hero idag. Så jag ska passa på att gå ut i stora stan och festa. Nej men det är schlager kväll på en nattklubb, så jag och vännerna ska dit och dansa till carola ;)

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Eve
0

Vilken klubb då? (:

Vi ska till Toxic ikväll (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sthlmsjenna
0

#2 Vi ska till Huset :) Nått speciellt för alla tjejer, att man kommer in gratis innan 23.00, sen är det billig dricka fram till 23.30. Sen såklart: schlager! ;D

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

FlowerPower
0

God eftermiddag…..Själv så är man hästfri i dag, stallägaren tar hand om hästarna i dag, så i nu skall man städa å tvätta i det vackra vädret.

Trevlig Helg

Repoort
0

Har alla lejt bort hästarna idag?

Kom precis in från två tömkörningsrundor med grabbarna. Reddie fick en lite längre medan Demo fick en kortis.  Först något varv på rakt spår sedan stora åttvolter, en mindre volt i trav och avslutningsvis rakt spår.

Bullerbytjejen
0

Idag har jag borstat genom min pälskling,sen tog vi grimskaftet och gick på en redig promenad i skogen, stigar, grusvägar, stock och sten, ängar och buskage och backar och stockar. Vi har nog tagit oss över och genom allt man kan tänka sig i skogen idag :D Så fick han gå på lite volt (han är steeel som en piiiinne) Vi var ute i över en timme och traskade, travade lite också, riktigt duktig e han, travade lugnt brevid mig hela tiden (men va jobbigt det är att springa brevid en häst, man springer ju likadant som hästen också, man kan ju inte springa normalt, då blir det ju helt i otakt xD) Sen när vi kom hem till stallet så tränade vi lite vid upptrappen (där vi kliver upp på hästarna (prispallen) han e ju lite rädd för den, så vi tränade lite med den idag, så han fick ställa sig brevid den och nosa och så, sen fick han komma ut i hagen igen, och jag gitt till bussen med ett brett leende på läpparna Kyss