Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 1248 ggr
Zabbio
0

Bilder barbacka :)

Min sadel är trasig :( Sadelgjordsstroppen gick av.. så det blir barbackaridning ett tag framöver.

Jajja, jag kanske behöver träningen.. :/ Eller.. jag behöver definitivt träna.. x_X;

Lite bilder.. är jag för stor? Han blev mindre utan sadel juh..

Ge gärna ite mild kritik.. jag vet att jag sitter fel, händerna är vridna och låga, jag sitter som en hösäck oh på rumpan, jag är för tjock… :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Repoort
0

Du är inte för stor. Tycker att du ser väldigt harmonisk ut i din ridning

Tin-Tin74
0

Nej stor är du absolut inte!

Att rida barbacka då och då är inte helt fel. Bara inte manken är hög… Aotjjj!!!!!!!

Zabbio
0

#1 Tack så mycket! :)

#2 Nädå, han har fin barbackarygg.. men jag har för dålig balans..

starcatcher
0

äh, inte är du för tjock kvinna! du är lagom!

inte är du för stor heller, nej för tusan, jag tycker ni ser jättefina ut ihop!! :) och iom att du känner till felen med händerna och så, så är det ju lätt åtgärdat med lite träning.

Kämpa på! :)

sus-sharon
0

åh, vad det ser mysigt ut!

jag brukar försöka rida barbacka på min Sharon varje sommar, men det blir nästan bara skritt, för hennes manke är rätt hög.. som #2 säger: "Aouch!"

medarbetare på djurskydd.ifokus

Zabbio
0

:)

Bullerbytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh va fint, nej du är inte för stor.

Jag rider själv barbacka nu på min, då sadeln jag köpte hem inte passade, Men han är ja..lite tunnare än din, hehe så det e inte fullt så bekvämt som det ser ut på den ryggen du sitter på. och fruktat svårt att hålla balansen, och på ny häst desutom som stått i över två månader, blir bara skritt här, men han e ju full av liv och allt e nytt runtomkring, så vi båda är helt färdiga efter en ridtur.

Vi har inga bilder på det dock, men det kommer nog ikväll, för idag ska jag ut och rida igen, men med sällskap den här gången, sist var han lite trilsk när vi red ut själv, och jag får lite för mycket handikapp för att tillrättavisa honom när jag inte har något att balansera på.

Hittade en bild som kan beskriva mig och gengis ute på barbackaritt.

Han liten och smal, jag seg Tungan ute

Zabbio
0

hehe.. :P

Oh, såna sköldpaddor såg jag när jag var i Florida! Sittandes på pinnar sådär!

Hannybee
0

Även om du inte kanske rider perfekt (mycket bättre än mig om jag får säga det själv! :O) så tycker jag att din häst ser glad och avslappnad ut. Det är bra. :)

jackiejohn
0

nej du är inte förstor :) herregud om ja kunde rida barbacka sådär vettu haha men min häst har lite hög manken men med barbackagjord går de fint men utan sitter ja mest och försöker hålla mig kvar xD det ser jätte fint ut =)

HannaT
0

Jag tycker verkligen inte att du är för stor, eller tjock!

Jag håller med de andra om att hästen ser lugn, nöjd och trevlig ut.  Som du själv säger så behöver du höja handen och räta på dig. Fint annars!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.