Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 703 ggr
Eve
0

God Morgon 9/5

God morgon, God morgon!

Så var det helg igen då.. Kul för er som inte jobbar :P Själv så kommer jag sitta i kassan på Bauhaus hela dagen idag. Början 8:30, slutar 18:30.

Sedan ska jag hem. Har ingen bil idag, så det får bli pendel. Vilket betyder att jag kommer vara hemma vid 8 ikväll. Sedan ska jag till stallet och rida. Vet inte riktigt hur jag ska hinna, dock. Millan stod igår för att jag slutade sent då med, så idag vill jag att hon går. Kanske blir det lite longering bara.

Vad ska ni göra idag då?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Tin-Tin74
0

Idag blir det att lyssna på bröllops klockor. Min svåger ska gifta sig.

Zaphix
0

God eftermiddag!

Idag har jag verkligen ingenting att göra. Sambon är på seminarie hela helgen och kompisarna borta.. Ägaren till hästen hade bestämt sig för att hon skulle ha honom idag, så inte ens det har jag att pyssla med.

Borde städa och laga mat inför veckan, men jag har ingen lust. Kanske far och hyr en film eller nåt tills ikväll.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Repoort
0

God kväll!
Jag har tillbringat dagen på ett turkist bad. Blivit renskrubbad och fått massage. Underbart var det. Sedan blev det kanongod mat på en indisk restaurang.

Bullerbytjejen
0

åååh turkiskt bad is the best, visst blir man som en ny människa??? jag kom ut från mitt och tänkte nu ska jag börja om på nytt, hahaha förändrade mitt liv typ….i en kvart hehe.

sthlmsjenna
0

Jag och Lotta har löshoppat våra killar ( Hero och Exet). Dem var såå duktiga!

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se