Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 16-dagens-prestation
Läst 963 ggr
Anna-72
0

Första bilden på Sess

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är första bilden som jag såg på min häst Sess. Bilden är skickad den 25 mars så några dagar innan kan den vara fotad.

Anna-72
0

Framifrån såg hon ut så här.

Anna-72
0

Detta är då en månad senare. Ljuvret växer och nu har det börjat komma vätska. Börjar släpa på bäckenbandet oxå, är så vannisnigt nyfiken vad som måne komma ut

Eve
0

oooh, vilken tjockis (: Kul att hon har blivit så fin (: Lova att ge oss all uppdatering med fölet (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[hilevij]
0

Vad spännande med föl :D

Manda29
0

Va fin hon blivit. Förstår att du är nyfiken på bebben. Kommer ihåg hur det var.

Anna-72
0

Måste bara slänga in en bild från bakenSkrattande Kan se var han/hon ligger.

Jag kommer definitivt att lägga ut fortsättning. Jag tycker det är så underbart att hon svarar på foder och ökar sin egen vikt oxå. Det är ju tots allt nu som fölingen växer som mest. Kallblodskorsning ska det ju mest troligen vara. Det är så trist att ingen vet var hon varit tills vi fick tag på henneSkrikandes

#5 jag tycker oxå hon blvit otroligt fin, och pälsen…. Så mjuk den är. Hon är lite hårlös på sina ställen, men det kommer. Har nog haft någon form av ohyra oxå innan. Tog Etotal.

Fölar hon i tid så ska jag köra henne till en welsh hingst, skimmel…. Partbreed blir det ju av det. Ja och så ska hon ju vara en bra mamma oxå.

LÄMNAR DOCK HENNE GÄRNA PÅ FODER TILL SERIÖS PROMENADPERSON MED MJUKA KÄRLEKSFULLA HÄNDER.

Anna-72
0

Så börjar magen trilla nerGlad Ljuvret välfyllt och jag får inte röra det!!! Så jag kan inte se färg på "mjölken"

Anna-72
0

Hon blir rundare hela tiden och benen är inte svullna alls längre. Revbenen är märkabara men inte mer än normalt. Sen visst behöver hon muskler

Anna-72
0

Bild tagen på lilla Sess i dag. Gisses vad bäckenbandet släppt, vänninan vakar över henne nu. Installad över natten nu och får vara det. Ljuvret är fyllt och hon var duktigt märklig idag.

Fick docj ett föl i går kväll från min shettis. En liten hingstungeSkrattande