God morgon 4/5
Äntligen har det regnat!!! Visst skönast är det ju när solen lyser och det är varmt och härligt. Men gräset på betet behöver vatten för att växa. Synd bara att gräsmattan också växer…
Vad ska hända i dag då? Jag har tänkt longera våra bägge vbl-fröknar och hingsten blir nog tömkörd. Emelie måsta träna dressyrarbete på gamle Fjodor, det har varit lite dåligt med det senaste veckorna, mest blivit hopp och uteritt.
Då och då blir det väll att jag virkar vidare på Grållans flugluva så den blir klar innan flygfäna blir allt för besvärliga. Kanske slänger jag ihop en bröddeg. Och om det blir uppehåll ska morotsfröna i jorden.
Jaa. Det är vad jag planerar att göra idag, men det kan ju ändra sig….
Ha de´gott alla ridtravar-vänner där ute!// Tin-Tin74
oj oj, jag ska till jobbet på möte, sen till stallet en snabbis bara, sen hem till min lägenhet och flytta ut det sista, slänga e det väl mest, jag har flyttat allt redan, och städa då såklart, flyttstädningen
sen ska jag till jobbet igen, ska jobba natt inatt för ovanlighetens skull. Så mycket häst blir det inte idag tyvärr
men sen e jag klar med lägenheten och efter det blir det väl bara häst antar jag. Tack för den här tiden då känns det från sambon, haha stackars karl, han tror inte han kommer få se mig igen 
Idag blir det bara till att göra sånt där man aldrig hinner annars. Är ledig idag. Tänkte gå en långpromenad med hunder lös i skogen (han älskar verkligen det) så tar jag med mig kameran och fotar honom.
sen ska jag till stallet och rida en sväng. Blir nog uteritt idag (:
Själv ska jag till plugget snabbt på en föreläsning, på arbetsintervju på en foderaffär, hem och äta middag, och sedan till stallet och kvällsfodra. hästen ska nog få vila idag eftersom han gick två pass igår
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se