Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 10-off-topic
Läst 832 ggr
Tin-Tin74
0

Kattunge finns!!!

En av våra stallkatter fick tre små bebisar i natt! Är det någon som vill ha en??? Helt gratis naturligtvis!!!

Vi blir annars tvuna att plocka bort dem och det är något som smärtar i hjärtat att göra det. 

Snälla! Är det någon som vill ha en kisse så hör av er! Men skynda! Det är bråttom!!!

Eve
0

Vad mysigt! Jag hade tagit en om jag inte redan hade fyra :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Tin-Tin74
0

Ja det är ju det som är vårt problem också. Har redan förmånga! Och mamman kom till oss sen höst/ tidig vinter. Troligen en övergiven sommarkatt. Rynkar på näsan Hon är skygg av sig så vi har inte kunnat ta henne till vet för kastrering, och därför har detta lilla "problem" kommit.

Anna-72
0

Usch det är trist. Jag slänger ut mina på blocket när de kommerSkrattande sen hoppas man på att de ska bli långhåriga bebisar eller annorlunda teckning. Jag kstrerar ingen… De har en förmåga att försvinna när man slängt ut pengar på demCool Fast jag tycker det är synd att folk inte kan betala en peng för dem… Det kostar en jäkla massa att fö upp dem. Avmasnkning, sand mat mm. Fast jag älsakr mina bebisar… Föl, kissungar och valpar. Gisses så härligt det är med dem

swedensess
0

tips är att sätta upp MÅNGA LAPPAR med bilder på det brukar hjälpa ;)

Tin-Tin74
0

#3 Ja! Visst är det härligt med små liv. Bara man slipper oroa sig för vart de ska ta vägen sen. Då kan man ju börja njuta av tiden med dem. Nu är jag mest förtvivlad! Blocket… Blir man av med dem där? Jag vill ju inte ha något för dem utan bara att de får ett bra hem. Vill så den nya matte/husse ändå betala - ge en slant till något katthem el liknande.

#4 Barnen är redan ute och sätter lappar!

Anna-72
0

Ja då man blir av med dem på blocket. Lätt som en plätt. Jag sålde mina och även grannens förra året där.

Hannybee
0

Om du ska lägga ut bilder på dem - se till att ta riktigt fina! Gå in på Foto eller Djurfoto iFokus så kan du säkert få fler tips. Och lycka till! ;)