Söker lite hästvänner..
Jag får ju hem min häst nu i veckan, var ett tag sen jag hade egen häst, och jag har inte längre några hästvänner förutom en kvar idag, och en nybekant. Skulle vara trevligt med lite nya bekantskaper, kommer ju träffa massor iom stallet vi ska stå i, men jag skulle vilja ha lite fler internetkontakter (haha så illa det lät) som man kan ventilera sig med, rådfråga och sådana saker, och då min häst är en gammal travare, så finns det ju folk här som har tips på sätt att träna osv. Så om det finns nån som skulle vilja offra lite tid för en gammal stöt som mig xD så får ni gärna adda mig på msn. Jag heter Linda och är 31 år, från gävle men bor sedan en tid tillbaka i stockholm, och här kommer jag bli kvar. Väntar på min häst som kommer i veckan, en 14 årig travare vid namn streets of london, om ni missat mina andra inlägg :-P
glömde kanske lägga till msn också :-P visste väl att det va nått jag glömt. sibilidowndown@hotmail.com
Visst men har du inte facebook?
tycker det är en kul ide´ att "lära känna" varandra även utanför hästvärlden.
Själv heter jag Martina Karlsson och blir 35 nu till helgen. Jag bor i Småland strax utanför Mariannelund (Emil i Lönneberga och Bullerbyn…)
Min mail: martina.karlsson2@gmail.com
ååh grattis på dig då :) ja facebook har jag också hihi linda sannar heter jag där..oj, nu måste jag rusa till jobbet :O addar senare idag, när jag packat upp mitt paket från börjes tihii…
Tack! Jag hittade dig där! Spännande med paket från Börjes! Nästan som julafton. Måste oxå pysa en stund. 

Jag finns här också ifall man vill prata :)
Jenny Pitkänen på Facebook
Stockholmsjenna@hotmail.com är min msn.
18 år, från stockholm. Äger en ridtravare såklart och håller lektioner för några andra med ridtravare och unghästar :)
Och ang. nya "hästvänner" så kommer det krylla av dem när du fått hem pållen. :)
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
oj oj, nu har jag addat dig Jenny, godkände dig också TinTin. nu ska jag ner och hämta paketet :O haha, gud, får se upp när jag går över vägen xD
Tycker det är ett jättekul intiativ av dig! Spännande vad som finns i paketet…. Vi ses på facebook´en också!
Såå, nu har jag öppnat paketet, fick med allt till och med som jag hade beställt ;-P
här kommer listan dårå:
bett 79 kr
träns me tyglar och nosgrimma 169 kr
nylongrimma brun/beige 29.90 kr
fleecetäcke 149 kr
skillingarydsalva 69.90 kr
ekololja 54 kr
lädertvål 25.95 kr (viktig femöringen där för smålänningarna hehe)
hovkrats röd 3.50 kr
dandymulti borste 9.95 kr (typ gul och limegröna borst, jättesöt)
mankborste 43.50 kr
piggborste 6.95 kr
dandyborste 29.90 kr
svettskrapa två hands 21.90 kr
sadel pinto med alla tillbehör 1.245 kr
en lite dum fråga
Jag köpte ju ekololja för att smörja alla lädersaker, sadeln och tränset och det, men jag kom på nu att allt e ju helt nytt, har bara haft begagnat innan, ska man göra nått mer med sakerna innan man använder det, nån annan smörja man ska kleta på? *skratt*
Nej det behöver du inte. Smörj som vanligt med oljan innan du använder det så håller det bättre.

#5 Har du en syster som heter Linda ?
absolut

i så fall har vi vuxit upp i samma område :)
söderby?

Japp =)