Kan väl personligen säga att mina skänklar ska fram betydligt på vissa bilder
. Händerna ska upp och vinklas rätt. Blicken ska upp och framåt.. Åså kunde jag ha valt ett par renare ridbyxor ^^
Jag jobbade i dessa byxor i helgen, därför de är så himla skitiga. Nu ligger de i tvätten ;)
Zkold - Tackar.. Jo, sitter i hoppsadel och tycker det är bekvämt med så korta.. När jag införskaffar mig en dressyrsadel igen blir det längre läder.. Så obekvämt med långa läder i en hoppsadel, man fpr inget stöd. (:

Tycker det va jättefint =) du rider i hoppsadel va? då kan det va svårt att få fram skänklarna :P

Tycker det va jättefint =) du rider i hoppsadel va? då kan det va svårt att få fram skänklarna :P
#3 okej hehe jag tycker personligen faktiskt att de är skönast att ha korta läder, har tränat monté i ett år typ å nu så sitter man som en krum figur i vanlig allround tycker jag haha. Får väl vänja mig för jag lär nog införskaffa en dressyrsadel inom kort.

hon ser verkligen fin ut, men jag (och det är förstås min högst personliga åsikt) skulle vilja ha ut nosen lite mer.
mitt sto (som inte kommit såå långt i utbildningen) blir lite "övervillig" ibland och går också in mycket med nosen när hon väl går ner på tygeln, nästan så det blir lite rollkür-aktigt. detta jobbar jag verkligen på med henne för att få bort, för det är vare sig särskilt fint eller bra för henne..
medarbetare på djurskydd.ifokus
Jätte fin häst du har:) jag tycker om speciellt nacken den var jätte fin, hoppas att min tjej vill söka sig neråt snart:) hon gör det några steg i skritt men hon kan inte varken i trav eller galopp.. :( Jätte fin häst iaf
Min helt personliga åsikt är att hästen går jätte bra (o är jätte fin!) men du ser lite konstig ut, MEN man kan ju alltid tänka som jag gör, för jag ser ALLTID konstig ut när jag rider, fötterna pekar åt fel håll o hela jag lutar
, om hästen går bra så kan det inte spela så stor roll hur jag ser ut på bild uppenbarligen fungerar det ändå. Dessutom kan man ju alltid trösta sig m att det är ögonblick.
Men du ser mkt bättre ut än vad jag gör vid ridning, kan ju bevisa det m bild:
Om Harry blir trött kan jag ju alltid flaxa m benen så kan vi flyga i stället
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#7 - Jag håller med! Hon ska gå djupare med nacken. Det gör hon vid plant underlag och när jag har en dressyrsadel och orkar hålla emot med ytterskänkeln ^^ Men här var det lite knögligt och jag har bara en hoppsadel för tillfället.

#10 - jag ser ju förstås vilka förutsättningar du hade vid tillfället och förstår att det inte är skitlätt att jobba i hoppsadel
tänkte att det liknande min fröken, och vad jag har sett är det vanligt med travisar att de liksom blir lite "över" och stoppar in hakan mer än önskvärt=)
medarbetare på djurskydd.ifokus
kul med bilder o jag hittade min favvo på er tror det blir bild 7.
va fin polle

Jag tyckte h*n såg jättesnygg ut! :)

mycket fin häst, väldigt fina bilder också. :)
tack så mycket (:
Tack så mycket (:

jag gillar att se att hon kröker fint på haserna på en del av bilderna. Hon samlar sig fint under ditt säte och det syns att du inte har så mycket i tygeln. På någon bild hade hon det klassiska "påskjutet" men annars är hon fint med dig i rörelserna. Bra jobbat!
Hihi, ja, även hon bnlir pigg och vill springa lite ibland ^^ Speciellt när man är på en stooor öppen äng (: Kul att du tycker att hon rör sig bra (: Ska be en kompis filma en träning snart (:

skulle tippa att hon blir ännu finare när du hittar en bra sadel att rida dressyr i. det är lättare för henne om du sitter korrekt också.. :)
JA, precis.. Får jag det här jobbet som jag har sökt nu så blir det en dressyrsadel (:
Drar igång med träningen på lördag! Ska försöka få Therese att filma lite då (:
är ju kanon jobb du har gjort med henne o antar att hon blir ännu bättre så lite fina bilder i vår får du bjuda på :) Detta är ju ett sto som har tävlas på trav o det är ju kul att se hur fin ridhäst det kan bli av dessa med :)

Va man kan göra med dessa härliga hästar Jätte fint .
Ni ser ut att ha ett bra samarbete Kul.
Lycka till med forsättningen den kan inte bli annat än bättre och bättre.
Bra jobbat
tack så mycket (:
Håller helt med #25! Du har verkligen lyckats! Det är bara att grattulera!!!
Tack så hemskt mycket (: