Ridtravar sto-99 till salu
Ja efter många om och men har jag nu bestämt mig för att sälja min ögonsten..
Hon är ett Amerikanskt varmblodssto
född 1999
hon är 158 cm hög
hon kan gå i form i skritten men behöver tränas så hon hittar huvudformen i travet och galoppen.. men hon trampar under sig i alla gångarter..
Det året jag har ägt henne har jag både kört och ridit henne som hon älskar.. hon är en riktig alrand häst..
jag säljer henne tack vare att jag känner att hon inte är hästen för mig, vi passar lixom inte ihop.. men jag älskar henne så det är otroligt viktigt att hon kommer till ett bra hem..
hon kan galopp skänkeln..
Hon står mellan Nyköping- Flen
Kan även bytas mot islänning/D-ponny (Valack) Pengar imellan om vi kommer fram till det..
Vill att hon ska komma till en som är lite van vid stoiga ston:P
Om ni undrar något Hör av er jag nås oftast via mail eller på mobilen. (är inte inne här så ofta)
0737674877
Hoppas någon nappar..
Oj glömde skriva jag vill ha 10. 000 för henne ej prutbart efter som hon igentligen är värd mycket mer efter all träning som jag har jobbat henne med.. hon är precis vaccenerad (influensa och stelkramp..
Sadel, träns och 2 täcken, grimmor och grimskaft följer med henne:)
åh, vad synd att du måste sälja henne! :( Hoppas du hittar ett bra hem till henne! :)
jo jag hoppas verkligen det.. så tråkigt, nu när hon är så underbar att rida.. hon har den bästa galoppen som jag har kännt på en häst:D.. hon är så underbar så länge man känner henne.. hoppas jag hittar ett hem till henne så fort som möjligt..:)..
Någon som vet någon som vill ha en underbar häst för en liten slant?:).
Såld!:)