Seriös Medryttare Finnes
Hej! Jag heter Nora och är en tjej på 15 år. Jag började rida på ridskola när jag var 7 och har sedan dess ridit på ridskola (skånsta ryttare) 1-2 ggr/v. Jag har även samtidigt haft två tidigare medryttarhästar. En islänning som jag red i över två år och ett Varmblod jag red ca ett halvår. Jag rider just nu bara storhäst och tränar mycket dressyr och har varit med i lite olika mindre tävlingar med goda resultat. Jag jobbar de allra flesta hästar på tygeln och rider med mjuk men stadig hand. Jag söker nu en häst att rida ca 3 dagar i veckan. Kravet är att stallet ska ligga i Åkersberga eller strax utanför. Ligger det utanför Åkersberga måste det vara BRA bussförbindelser. Jag kan tänkta mig att rida nästan vilken sorts häst som helst. Unghäst eller läromästare. Det spelar inte så stor roll sålänge jag känner att jag och hästen funkar bra ihop. Jag hjälper gärna till med lite stallarbete så som mockning, fodring osv. Och kan betala max 600 kronor i månaden. Jag är 179 lång och väger ca 55 kilo.
Låter jag som någon för just din häst? Mejla mig på :
b.nora.lucas@hotmail.com