Verkligen jättevacker!

naw så fin :D
Verklige hur fin som helst! :)

fin häst:)
wiie =)

men usch för snö och is. Här har snön försvunnit för ett tag sedan, idag började det snöa igen men det smälte bort med en gång som tur var:)
Verkligen jättefin häst!
#15 hos oss låg snön kvar men nu ligger de på 0:an så hoppas de försvinner… men slaskigt är det överallt nu:( I Kalmar var de ju ingenting såg jag idag iaf…
nu är snön borta dock =) utom i skogen :P

Jag måste då säga att detta var den snyggaste travaren jag sett i hela mitt liv! Verkligen, strort WOW!

#14 vi har inte haft något alls i flera dagar och paddocken har varit bra att rida i:) därför kunde jag träna i onsdags:D Det är rätt lustigt att det kan vara sån skillnad nybro mot kalmar.
#16 tack så mycket =) han är super!

verkligen fin =)

Snygg värkligen
är det en sån där trevlig individ han ser sån ut snäll på sina ögon .
värkligen trevligt utsende
#20 han är så snäll och busig som han ser ut på bilderna.. han är en sann gentleman =)
måste bara lägga till att hästen var duktig när han löshoppades första gången =) STOOOLT
Super fin häst!! tränset var också ricktigt snyggt, och flätorna;)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Hihi, jag diggar hästen i bakgrunden på andra bilden bla.. Den ser ut att säga "idiot.. vad håller du på med?" hihi ^^
#23 Tack =) trönset är stubben dublin fick jag av pappa i present =)
#24 haha aa gammelmannen Paljett är det. svenskt halvblod som har lärt sig hur man ser söt ut och hur man ska få godis av ALLA som gårförbi hehe
Wow! Han blåser ju upp sig som en annan Flyinge-hingst! :D Ser ut att vara ordentligt musklad också. Jag är helt kär! <3
#26 hehe you and me both ;)
han e lite trög, han har nog itne riiiktig fattat det här med knipsade kulor, men det kommer väl :P
#27 Haha… :P
#27. Fniss, min är likadan ibland xD
superfin!