OT klädproblem! alla kan hjälpa!
Måsta ha råd nu! ska snart fara till min pojkvänn. Jag undrar helt enkelt om man kan se ut såhär? är så grymt osäker eftersom att jag aldrig brukar gå klädd såhär, vill bara ha ett litet ja eller nej :P och de kan ju alla säga vet jag! Så snälla! vill inte göra bort mej totalt!

Klart du kan :) Han ska väl acceptera dig oavsett vad du har på dig. Jag kan dyka upp till min pojkvän i mjukisar, linne, tjocktröja, osminkad och håret i en knut på huvudet.
Igår när det var 2 års dag så hade jag på mig tights, ett långt linne och en tröja över. Helt osminkad och håret helt lockigt (brukar platta det). Inte speciellt "fin klädd" när de var årsdag. :P
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

#2 Jorå nå kan jag gå till honom som jag ville, igår kom jag med pyjamasbyxor :P de är mest dom andra jag tänker på, vill inte att de ska se ut som att jag inte alls har någon smak :P
Jag tyckte de såg bra ut! du ska göra precis som du känner för själv:) #2 haha gör precis likadant… jag bor ju med min pöjk sen 3 år tillbaka så han får stå ut med att jag ser ut som ett fågelbo ibland, sminkar mig endast när jag ska till skolan eller ut på något speciellt… de är så jobbigt å va fin ibland hahah.

Ser bra ut