Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 930 ggr
fridak
0

Ridbilder på Roger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tränade idag och hade raggat tag i en fotograf;)

Kände idag och såg på bilderna att jag sätter mig nästan på bakvalvet, jag är iaf långt ifrån mitten på sadeln… Men har ni något annat att kommentera vad gäller ridningen så säg till! Hur ska vi annars utvecklas^^

Jag stirrar mest ner i manen på bilderna också men, men…

fridak
0

tror det är tolv bilder än så länge, här kommer nr två

fridak
0

nr tre

fridak
0

4

fridak
0

5

fridak
0

6

fridak
0

7

fridak
0

8

fridak
0

9

fridak
0

10

fridak
0

11

fridak
0

12 och sista för stunden iaf. blandat med både hyffsade och sämre stunder…

[Zkold]
0

Såg fint ut tycker jag! Du ser förljsam ut, det var väl på någon bild det såg ut som han inte riktigt ville men för övrigt såg de bra ut! Måste bara fråga hur hög han är i manken? Ser så stoor ut:) Och sen har han grymt fin och maffig hals!

fridak
0

#12 han är runt 1,60 men det är jag också så det är därför han ser stor ut. jag når knappt nedanför dressyrschabraket^^ han har en rätt fet hals, ser ju snyggt ut när han krullar ihop den men han leker gärna hjort också;)

Ledin
0

ser fin ut :) maffig o fin kille, gilalr fux med bläs o strumpor

running
0

Riktigt Maffig

Kommer att bli ett fint ekipase ni två lycka till

Är det dresyr ni sattsar på?

fridak
0

tack:)

Vi satsar på skogen tror jag;) för ett halvår sedan så började vi rida "dressyr" för tränare, men sen har det inte blivit var vecka och ett långt uppehåll över jul och nyår och sedan för vädret. Men nu ska det bli av igen.

Vi har inte kommit så långt, än så länge jobbar vi med att få en lugn takt där pålle hinner med sig själv och samtidigt försöka hålla bogarna på plats. Vi har supermycket arbete kvar!

Nu på söndag ska vi träna hoppning för samma tränare:)

Guggeflickan
0

Det såg fint och följsamt ut.Glad

Det enda jag skulle vilja anmärka på är att du måste höja blicken, påalla bilder har du den nedåt. Kan ju vara nåt att tänka på Flört

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

fridak
0

#17 tack! men det är så svårt att höja blicken;) många säger att öronen faktist sitter kvar även om man inte stirrar på dem, men jag tvivlar. däremot så har jag märkt att resten av världen finns kvar även om jag stirrar på öronen^^
jag försöker tänka på det men det är svårt och kommer ta låååång tid att ändr iaf. men nu har vi börjar hoppträna och där är det ett större måste så det kanske går lite fortare pga det:)

Guggeflickan
0

#18 Jag vet hur det är, har haft samma probelm, men det går bättre o bättre ju mer man tänker på det.Glad

Vid hoppning är det som du sger ett måste, så det löser sig nog för dig också ska du se.

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

fridak
0

#19 ja, jag hoppas ju iaf att jag inte är ett hopplöst fall:) men jag tänker på det mer och mer iaf, igår på träningen så fick jag det nog på minnet ett par-tre gånger så en 4-5 sekunder så tittade jag nog framåt^^ det går ju så mycket bättre om man tittar vart man ska eftersom man då sitter bättre i sadeln och så…