bildbomb på Roger

det var riktigt fint väder idag, jättefin sol, som tråkigt nog gick i moln efter ett tag, och 3-4 grader varmt.
Pålle ser kanske nyklippt ut på vissa bilder men klippningen är sedan början på december, han var jättespänd för det var första gången, så det blev lite ojämnt och därför spårigt.

Gud vilken fin häst du har! :D
Så fin han är!!! Å du är duktig på att ta kort!! Du får ta kort på Viking någon dag!:)

#19 Tack!
#20 Tack! Men det är kamera+objektiv som sköter det mesta, du skulle bara veta hur många kort som inte blev bra:) Men jag vill gärna se Viking någon dag:)
Gud så fin han är! Vart bor du nånstans, det är ju vår hos dig! FUSK!! 

#22 Tack! tre mil söder om kalmar, det har varit jättefint väder idag men nu ikväll blev det minusgrader igen. ska tydligen vara kallt och tråkigt i veckan sen. Sen ligger stallet bara två km från kusten så vi har det rätt milt, skulle tro att zkold som har sin häst bara några mil ifrån haft snö i veckan som varit, eller?
japp de har vatt snö faktiskt. Idag var det dock kanonfint väder å solen lyste så fint… sen började det hagla medans solen sken, konstigt väder här, känns som det inte riktigt kan bestämma sig.
Hehe.. Jag skulle göra vad som helst för att få en fin vårdag! Här snöar och regnar det om vartannat. Så töat det och fryser på, snöar och töar och fryser på.. Rena rama isgatan :/

det är inte så vackert vårväder idag men plusgrader iaf:)

Underbar häst du har! :) Verkligen jättefin.

#27 tack!
Idag är det inte vårväder alls här, söigt, blött och äckligt väder….

Härliga bilder. Riktigt tjusig pålle och måste säga att det var snyggt rakat.

#29 tack! rakningen är inte min förtjänst, är tränaren som rakat men hon var väldigt noggrann med att det skulle bli fina linjer. Det var inte så lätt med pålle som tyckte maskinen kittlade.
Idag är det skitväder, snö och slaskväder:(
Ja måste också påpeka att jag la märke till hur fint han var klippt:) syns att det var gjort noggrant!
puttar upp dina fina bilder litegrann^^

tack zkold:) aldrig slutar det snöa heller….

#30. Reddie ser mer ut som en zebra efter min rakning. Har en stor klumpig maskin och har inte orkat finputsa. Måste nog göra det någon dag. Men det är ingen som ser oss eftersom vi rider i mörker och i skogarna.
Rakade han för första gången förra vintern och han älskar det. Somnar till direkt. Jag kunde tom. fixa till ett missat hårparti inne i boxen.

#34 roger är också rätt randig, men det syns inte på lite längre håll. jag tror roger hade varit lite lugnare vid klippningen om han fått titta lte mer på maskinen, nosa på den och så men det är lätt att vara efterklok. nu så var den både lite konstig och kittlade lite. tränaren missade lite småbitar också, som mellan frambenen, men det syns inte så väl.

va fin han e :)
guud va fin han är!!!
Vilken fin häst! Jätte fina bilder! fastnade vid fläcken på magen tyckte det var så sött!:)

Skulle snygga till en av de andra pållarna idag. Startar maskinen och Reddie börjar gnägga.
Fixade till lite av de randiga på honom och han slumrade till direkt

#38 Tack! Jag äslkar hans bukfläck:)
#39 Så mysig han verkar vara:)

härligt med en fläck och så mysig häst du har han är Maffig

Tack:)