Exteriör, vad tycker ni?
ganska bra ridhästmodell tycker jag, varmblod är ofta tunnt byggda, och muskler har du rätt i kan behövas. men hullet ser fint ut under allt fluff =)
eftersom vi ska gissa så är hon väl en lite äldre pålle, 14?

#1 Fluffig är hon ja =O massa päls (som börjar släppa nu…)
Ingen mer?

Jag är så dålig på att se om hästar har bra exteriör eller inte. Men Hon ger ett fint helhetsintryck.
Lite tunn som du redan vet om.

Frågar om åldern igen då, strunta i exteriören om ni inte vill svara på det 
Jag får en känsla av att hon är sådär 12-14 år.. Har jag rätt?
Jag tycker hon ser ut att ha bra hull. Lite mer muskler skulle inte skada, men å andra sidan är det svårt att göra nånting u i den här årstiden om man inte har ridhus.

12-14 år är fel
Jag skulle gissa på 8 år.

jag skulle gissa på ca 6-7år…

Ja, inte tycker jag att hon är tunn, ser normalbyggd ut. Då gissar jag på hela 18 år.

Ingen har rätt på åldern ännu

Kan tänka mej att det är en relativt ung häst…ca 3-4år!
Behöver mera muskler kring bogar och hals främst som det ser ut. Bakben och lår ser också aningens omusklade ut. Men om ålderna jag gissar på, så är det ju sådant som kommer med träning och litet tid
Tycker att frambenen ser lite konstigt böjda ut.. vet att det heter nåt men kommer inte på vad :P' Inget alvarligt men kan vara bra att ha koll på med tanke på förslitningar.
Också att få bort det här ''luta sig framåt''… märkte på min att när han började fatta att så får man inte göra i ridning (hänga sig på bogen) så slutade han göra det när han ställdes upp ocså. Har med muskler att göra, gissar jag vilt :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jättefin typ av häst, lik min foderhäst. Gillar den modellen som är grövre.
Men håller med Zabbio, nåt med frambenen som känns konstigt..
Ser också ut att kunna bli tung fram och gå på bogarna?

Tror ni mig om jag säger att hon är född 1989? Alltså 20 år!
Hon är överbyggd, att hon har lätt för att hamna på bogarna stämmer.
Ang. framknäna så såg även jag att hon börjar se lite bockbent (?) ut och frågade faktiskt ägaren igår (dvs innan ni Zabbio skrev det här :) ) om hon varit sån innan, nää, sa hon, det har hon nog inte =S Så det har väl med åldern att göra. (eller så beror det på traktbrodden? det var stenhårt så de sjönk ju inte ner i underlaget sas)
Hästen är iaf pigg och glad och rids 3-4 dagar i veckan av mig, vi är ute minst en timme per ridtur, och i sommras startade vi en 32 km distanritt =) Vid slutbesiktningen tyckte veterinären hon såg oförskämt pigg ut =D

Jippie! Jag var närmst!
Så jag tror dig faktiskt. Ser det mest på huvudet och ögonen tror jag.