Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett01-allmänt-om-ridtravare
Läst 2163 ggr
carrrrrooooo
0

Ridtravarföreningen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka är med i Ridtravarföreningen??

Har ni varit på deras tävlingar??, isf i vilka grenar??

Jag ska gå med efter nyår och hade tänkt att komma iväg på Hoppning och Trab:)

MissLady
0

Hej. Jag är med där, dock har vi inte varit med på någon tävling. Men däremot har ja och min sambo var "funk" på DM hoppning DM dressyren samt trav dagen på Åby…..Edit

Repoort
0

Har varit med i några år. Har inte tävlat något…

Zaphix
0

Jag är med!

Tränar med dom en gång i veckan och varit med på en av våra tävlingar. Sitter i tävlingssektionen för vårat distrikt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Eve
0

Jag är med. Vsar med och tävlade på hoppingen på södergården. Gick väl sådär, Millans första hopptävling, så är nöjd för det (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

carrrrrooooo
0

Vad roligt att höra!:D.. tycker ni det är en bra förening då? vilka distrikt är ni med i?

Jag kommer att vara med i södermanlands:) synd att dom inte har någon träning här i närheten:( behöver verkligen komma ut och träna lite för en tränare..!

piahopp
0

Hej

ja jag är med och tillhör Västra Götaland/Halland men försöker oxå få igång ett distrikt Skaraborg, VG distriktet är stoortGlad

Tycker mkt om föreningen och du har tur du som tillhör Södermanland

det händer grejer där

OCH

tjejerna där är kanongoa

träffade några av dem på jubileeumsfesten nu i oktober

Den var Jättetrevligt och jag ville inte åka hemFlört

carrrrrooooo
0

#6 låter bra det:D.. jo jag vill ju komma iväg lite med min tös så vi kan utvecklas:)

Men om man betalar in årsavgiften nu får man ett helt år då eller bara till årskiftet? har mailat dom och frågat men inte fått något svar så jag tänkte om någon av er kan något om detta??..:D..

Är det någon som har ställt upp i Trab och som kan berätta lite om det??.. vet att det är ett prov om hur tygg hästen är och så men vilka grenar är med och har man tidspress??..

piahopp
0

carrrrrooooooo: har varit ett år framåt när du betalar och om det ändrats till jan-decår så borde du få för hela 2009 om du betalar in nu, annat vore knas

ang trab gå in på hemsidan, klicka på Texter och scrolla ner förbi blå kolumn och där finns ett artikelsök, skriv in trab å klick

du får en lång lista med trabartiklar och de längst ner har bra info om hur det fungerar o så

kom på att 6 dec är det trab i Örebrotrakten, med häst lr som fotfolk

kolla forumet, sök på Kolla distrikts sidan alla Närkingar

det kanske passar dig kalas =)

Glad

Thorsson
0

en liiiiten smärre fråga, men vad är trab? Skäms

tezzie
0

#9 Jag har skrivit en artikel om trab på ridsport, tyvärr verkar det som om den felar lite just nu och det är felanmält.

Men jag kan lägga upp den här om ni vill :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

carrrrrooooo
0

310 det vore jätte snällt om du vill lägga in den här:D..

Thorsson
0

#10. jätte gärna! :D

tezzie
0

Just nu får jag inte själv tillgång till den då det är nåt knas :(

Återkommer när det är löst!

Eve
0

Tezzie - Det får du hemskt gärna göra (: Bara att säga till så fixar vi så att du har rättigheter till det (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

anna-mana
0

Jag är medlem…

PernillaOlsen
0

Jag är medlem:) Jag bor mellan Göteborg och Borås i Hindås.. Finns det några andra me ridtravare som bor i närheten av Hindås eller runt Göteborg/Borås?*nyfiken*:)

origoforce
0

Jag är också medlem och har varit både på tävling och utställning. Jag tycker att det är en toppenförening!

Hall0nkl3t
0

Jag är medlem, tillhör distrikt västmanland, har vart med 1,5år.

Jag har tävlar hoppning & dressyr på koppbogård & har även vart iväg till Flen på hoppning, & så va jag på årets utställning på Solvalla.

Toppenförening/förbund (eftersom de nu mera heter Ridtravarförbundet)

tezzie
0

Nu har jag tillgång till trab-artikeln om ni vill ha den här inne =)