Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: om-sajten
Läst 4592 ggr
Eve
0

God Jul önskar Ridtravare iFokus!

Julen nalkas och snart är stunden kommen. Stunden då alla barn blir lyriska, stunden då Tomten knackar på.

.. För oss som kanske inte riktigt tror på det där med Tomten, men tycker att julen är mysig ändå är just denna tid mycket nostalgisk..

Därför vill vi på Ridtravare iFokus önska alla våra underbara medlemmar en riktigt god jul.

Så sätt en släde bakom Blacken och låt honom trava på. Låt snön omkring er yra och bjällrorna slå. Mys vid brasan under fällen till kvällen, och låt Tomten stå i fullt sjå.

God Jul!

Önskar

Eve, Shira90 och Zkold

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[Zkold]
0

God jul på er alla!Skrattande

youtube1
0

God jul =) Skrattande

youtube1
0

Kan inte alla här ine bäretta vad de ska göra under höst låvet o julen.

Jag ska resa bortt till finnland o hälsa på mina cusiner =)o fira jul där.

Ni då (alla här ine)?

Eve
0

Jag åker ner tll Halmstad till min släkt med hela min famlij och pojkvän (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[Zkold]
0

Jag ska jobba rättså mycket. Men Annars ska jag till pappa och julpynta och baka massor, sen kommer min bror hem från Jönköping så vi ska fira julen hos pappa sen på kvällen åker min pojkvän å hämtar mig så ska ja vara hos hans föräldrar på kvällen. Dagen efter ska jag fira jul hos mamma tillsammans med bror.Glad

MissLady
0

Hallå….Önskar er en god jul Glad Själv så kommer ja & min sambo fira julafton hos hans föräldrar. Annandagen kommer vi att fira mini julafton hos min pappa….

Thorsson
0

God Jul :D

Wilma03
0

God jul!

Firar julafton hos pojkvännens morföräldrar och sedan hos mina föräldrar.

Annandagen blir det först 70-års kalas för morfar och sedan 45-års kalas för pojkvännens plastpappa.

Manda29
0

God Jul allihop!

Här blir det lugnt. Är hemma hos lillasyster en sväng på julafton.

AusaBausa
0

God Jul önskar jag er alla!

Ska vara hemma o ta det väääldigt lugnt!