Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 609 ggr
Thorsson
0

Bästa minnesbilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att vi kunda lägga upp bästa minnesbilden/erna här, skriva varför de är minnesbilder osv. :)

Kommentera gärna varandras bilder så blir det extra roligt, och man känner sig nog lite snäll med ^^

Själv har jag 4-5minnesbilder. 2 före-efter bilder på hur lord såg ut när han kom och sedan nu, sedan 1 bild på hur hans galopp och form var och sedan 8 månader senare. De 3 andra bilderna är på från i somras, när vi gosar i hagen, då var som mest kompisar och han accepterade mig som ledare, och sedan under fotograferingen till tidningen Hippson, när vi gosar lite mellan där.

Bilden jag visar nu är i hagen, vi fotade lite efter den stora fotograferingen och vi ställde oss och gosade jag och lord, det kan vi itne göra längre, jag ahr förlorat ledarskapet över honom, så jag ska börja träna NH och lite sådant för att få tillbaka det igen.

Primee
0

Minnesbilder är bra härliga =D

Min absoluta favorit är ifrån när jag o min häst träffades för första gången (har visat den innan, men det får komma igen ;))

Thorsson
0

Gud vad mysig bild! :)

KallaMigMimmi
0

Min minnes bild är när jag var på första promenad med min polle, som mkt Glad:D hästägare

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

#0 att bli fotad av tidning måste varit väldigt speciellt. väldigt fin bild.ska du själv inte läga ut någon mer av dina bilder då? nyfiken

lycka till med ledarträningen:)hur gamal är han föresten?

Thorsson
0

#4. nja, det var anna attlid (kompis) som fick erbjudande av den tidningen, hon får massa sådant, jättekul tycker jag :) Så hon fotograferade Lord, han var med i ett helt uppslag. :) (se bifogad bild)

Thorsson
0

En till mysbild :)

#4. Han är 11år f.ö ;) och tack så mycket :)

KallaMigMimmi
0

#5 vad kul! ser uta att vara en bra artickel också:) villken tidning? fina bilder! är det hon som har fotat?

casandra
0

Har så många minnesbilder/favoritbilder, men här kommer iallafall en av dom.

Jag och Brian sommaren -05, nere på ängen.
Denna bild betyder också mycket eftersom min älskade ängel just nu är utlånad på foder och saknaden efter honom är oändlig.

Thorsson
0

#7. Tidningen hippson =) Det är Anna som fotat, ja :)

#8. Himla söt bild! =)

casandra
0

#9, Åh, tack! Dina med! :)

Thorsson
0

#10. Tack så mycket! :)

Wilma03
0

Min finaste minnesbild är på vår lilla Ida som föddes i våras.
Hon blev dock bara ett dygn gammal och vi saknar det lilla livet så fruktansvärt.

Pojkvännen med Ida. Bara några timmar gammal på bilden.

KallaMigMimmi
0

#12 SÅ fin! nej vad tråkigtGråter vad hände? jätte söta

Thorsson
0

#12. Gud så gulligt! Men vad tråkigt det blev :( Beklagar, vad hände?