Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 931 ggr
[Jennniie]
0

God morgon 1dec!

Jaa nu är det inte långt kvar till jul :)
Har varit nere i stallet på morgonen och fodrat och släppt ut hästarna samt gett dom lunch, kom hem för en liten stund sen.
Jag jobbar ikväll, innan det blir det att ta det lugnt.

Är ny här på sajten, en presentation om mitt Vbl kommer.. Har ingen bild än, o utan blir det ju tråkigt. :)

Eve
0

Haha, så du kom till oss ialf! :D

(Jag träffade Jennie på Globen och sa att nu får hon ju faktiskt ta och bli aktiv på våran sajt också ;)

Idag har jag jobbat. började 7 och kom hem för en stund sen. Ska snart åka och köpa spån till Millan och lite vitaminer… Sen bär det av till stallet och så ska jag ta mig ut och rida.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Zabbio
0

Kom hem vid 12, jobbat natt sen 8 i gårkväll :)

Saknar min häst.. :/

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

fridak
0

#0 har du hittat en ny pålle? vad då för någon?

Jag har varit i skolan och hållit på att somna på föreläsning. sen körde jag till jobbet och lämnade tidrapport och sa att jag inte ville fortsätta helgjobbet. Ska stanna en månad till sen är jag fri;) har bara en helg denna månaden tror jag, kanske två så det går nog.

ska till stallet har jag tänkt och sätta fram två bommar och försöka lära mig själv avstånd och så. vanliga galoppbommar alltså och testa mig på att länga och korta galoppen.

sen ikväll så blir det nog ut och jogga, försöka iaf.

MissLady
0

Varit i stallet 2 gånger i dag. Första gången var jag nere vid 07.45 för att släppa ut hästarna. Hovis skulle ha kommit idag, men det blev inställt, så jag passade på att rida…. Hemma igen vid 12 tiden för att äta lite & vila…Ner till stallet vid 14.45 för att hjälpa en av stallkompisarna med hennes häst…. Kvällen bli stillsam, invätar min sambo som skall komma med mat……

fridak
0

det gick inget vidare med galoppbommarna. pålle tyckte bom nr två var farlig så bara vi kommit i bra tempo och takt på en bra linje så gav jag upp dem.

jag kom ut och joggade direkt efter stallet så jag känner mig duktig just nu:)

[Jennniie]
0

#3 Japp har hittat ny häst nu, 8årig vbl valack. Supergo och snäll i allalägen. Trivs verkligen med honom, och det bästa.  Han är MIN! :)