Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 557 ggr
Shira90
0

20 november, godmorgon!

Godmorgon!

Fyller 18 idag så blir till att fira det den mesta tiden av dagen, och sen krogen ikvällFlört

Vad ska ni göra?

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Primee
0

Gratulerar!! Hoappas du får en bra dag Skrattande

Själv sitter jag här o snorar, har varit förkyld de senaste dagarna o är hemma från jobbet. Var på väg till jobbet i morse ändå, men efter att ha varit o släppt ut våra hästar o mockat våra 3 boxar var jag helt slut igen. Så det kändes lite orealistiskt att tro att jag ska kunna ta hand om 17 andra under dagen Obestämd Så nu sitter jag här igen!

Men jag ser det lite positivt iaf, nu har jag tid att planera julklappar till alla Flört

Ska försöka mig ut på en skrittrunda med gnäggen senare iaf..

Shira90
0

Tack :)

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

carrrrrooooo
0

#Grattis igenFlört 

Idag som sagt är jag i skolan och sen ska jag till stallet och mocka och pyssla med hästen och ska även massera henne idag för det älskar hon:) och sen antagligen plugga lite har prov imorgon:( .. börjar bli sjuk nu oxå:( har jätte ont i halsen och känner mig helt nere så det blir nog ganska lugnt idag:) är så fruktansvärt halt här ute nu:( så ska kanske ringa hovis idag oxå och be han komma ut och sätta dit broddarna och snösulorna tidigare (annars kommer han i början av december)..

Eve
0

Grattis!

Idag ska jag åka och kräva min lön av min chef (som jag skulle ha fått för en vecka sen). Sen blir det över en sväng till bro och köpa linser, till centrum och köpa hårfärg…
Sen åker jag och killen till stallet, får se om jag rider.. Sen är det hem och färga håret.. Ska bli mörkbrunt nu igen! Linserna jag köper är blåa, kommer bli riktigt snyggt med massor av fint smink imorrn när vi ska fira en kompis på krogen! :D

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[Zkold]
0

Grattis Johanna!
Sitter på praktiken här nu. (Nybro Häst & Hund) ska vara här tills sex. Sen blir det en lugn kväll jag och min pojkvän ska väl dra till stallet som vanligt och gå en runda med Viking, ska sätta igång honom nu så fort som han fått nya skor. Sen blir de filmkväll:P