kontakta gamla ägaren?
Jag ahr ofta funderat att kontakta den gamla ägaren, skicka bilder och berätta hur det går. men eftersom att hon var så oengagerad i Lord, eller i någon av sina hästar så vet jag inte. Lord är ju i mina ögon en jättefin häst och han har varit modell i hippsontidningen, om man skickar och berättar sådant kanske hon inser att hon sålde en kanonhäst. :) Men jag vet inte. hur hade ni gjort? Hon engagerade sig inte alls, så man funderar ju..
Mvh Linda
Jag har haft bra kontakt med mena travis förra ägare och jag säger så här skicka bilder berätta hur det gå för det värmer i hjärtat på en :) Jag har tagit kontakt med min gammla russ sto uppfödare o hon tyckte det var jätte kul att jag hittade henne. Så jag skicka lite kort samt info hur det går så det uppskattas mycket. Jag hoppas att hon gillar att veta hur han mår o hur det går för han :) Lycka till!
okey ska börja jobba på ett mail och det nu då =)
Min har haft samma ägare hela livet, det var han som födde upp honom, men sen så har han ju åkt runt bland olika travtränare, tom varit en sväng i norge… Har inte pratat något med honom än, men tänkte skicka ett julkort på mig och Lasse till honom. Jag känner ex. ägaren lite, jobbade hos tränaren som hade lasse och jobbade då på uppfödarens gård i 8 månader. Det slutade i att jag fick lasse utav honom…
Har aldrig kommit på tanken.. :P
Efter att ha filat ner drygt 5cm på den ena framhoven (som var skodd, vilket de andra inte var och hade växt mkt mer naturligtvis), fått problem med att de sålt en sadel till oss som inte var deras och det övervägande intrycket.. så neeej..
De har fortfarande efter ett och ett halft år inte skickat vaccinatiosintyget heller nu när jag tänker eter.. vi ringde och mailade flera gånger de första 6-7 månaderna meeen.. :P
Nordiens gare får dock lite uppdateringar ibland :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Har nu iaf skickat iväg, men inte fått något tillbaka, så så mycket brydde hon sig om hon nu har sett det.