Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 445 ggr
Primee
0

God förmiddag 8 nov

Äntligen helg! Men inte blev det till att sova ut någonting.. var uppe i stallet redan kl 05.35 o morgonfodra. Slängde ut pållarna o mockade. Blev en skrittur på min skrutthäst oxå - vad pigg han är nu skrittar på så att jag får håll Tungan ute

Nu snart ska jag åka upp på travet. Vi har ju V75 här idag, med finaler. Bla. så kommer Commander Crowe o Järvsöfaks och sedan så har vi ju starthäst. Så då måste man ju nästan upp o titta ^^,

Får sedan se vad som händer i kväl Flört

Eve
0

God kväll! Idag ahr jag jobbat och slitit må ni tro. Var på jobbet kl 06.45 och började ge alla hästarna mat. Sedan skulle alla ut. Strax efter nio var alla ute och jag kunde äta lite frukost. Sedan mockades det och gjordes höpåsar till alla. Strax efter elva vankades det lunch, och min kompis hade gjort chokladkaka som vi åt till efterrätt ^^
När vi var klara tog vi in alla hästarna igen.

Sedan åkte jag till Millan och hjälpte en kompis att flytta hem alla hennes hästgrejer, då hennes pålle är borta nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mina leriga fötter.. Upptäckte nämligen att jag hade ett stort hål i jobbarskorna när jag släppte ut unghästarna… vilken bra start på dagen det blev!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus