Ridtravare
Jag kanske ska skaffa ridtravare om ett tag men vet ej var man kan hitta en ridtravare.Förutom nättet jag har varigt ine o letat men hittar inga bra anonser antingen hittar jag en skadad som är till salu eller en o inriden (o skonad)eller en för liten eller för stor.
Så nu vill jag ha hjälp av er. =)NI kan ju je tipps på ridtravare både på nätet o privat(vanligt)

jaha ingen vill svara är de för att jag är ny (o pupolär okänd eller)?
Ingen som tycker om ny komlingar eller vadå?
jag är inte så ny jag har varigt medlem på www.ridsport.ifokus.se i ett tag

denna siten är väldigt ny och har itne så många medlemmar och inte lika stor aktivitet som ridsport.ifokus har…än:) Och det tar lite längre tid än 20 min att få svar på sin tråd:)
Jag skulle kika på www.allaannonser.se och www.hastnet.se och kanske inte bara kika på ridtravare även om dem är jättegoa för det kan ju även finnas en och annan pärla inom andra raser:)

Haha, japp - här frys nykomlingar ut!
Nej usch, vad tråkigt det hade varit isf - fler medlemmar så att diskussionerna kommer igång någon gång!! =)
Om tex. tittar på Blocket så tycker jag var fjärde häst är travare.. Finns såå många ute på försäljning så det är skrämmande - men att hitta en bra är svårt - framför allt då jag inte vet vad du letar efter

ja jag är 165cm o letar efter en en vanlig ridtravare inte derekt rrån banan utan en skonad en jag kan rida på i skogen men inte en så himla utsliten.

Har suttit o tittar lite. Men jag tror det är lättare att hitta hästar när man bara sitter o tittar o inte letar efter en att köpa 
Denna fastnade jag spec. för : Min häst söker nytt hem han ser trevlig ut o ryttaren ser ut att ha lite koll på vad hon gör ^^,
Även denna ser helt okej ut Ridhäst Ser lite tråkig ut på bilden o sånt men men..

: Min häst söker nytt hem värkar bra me är jag inte för liten?
Ridhäst låter lagom

Mindre detaljer bara
Sånt beror ju mkt på hur hästen är byggd o rör sig. Själv är jag 164 cm och äger en pålle på 158cm - helt perfekt. Men förr red jag en häst som var 155 o som kändes gigantisk, och en annan som var 178 men kändes helt lagom ^^,

ja du ;)
Hej och välkommen till sajten nfår jag väl börja med att säga! Om du kikar under länken "länkar" uppe under sidhuvudet så har du ett par länkar till de vanligaste annonssidorna där man kan hitta sin drömhäst!
Lycka till.