Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 712 ggr
MissLady
0

God Morgon 9 oktober

Godmorgon. Veckan går ganska fort Glad och själv är jag fortfarande sjuk!

I dag å händer det inte så mycket, skall ner till stallet  m.m.

Hur ser eran torsdag ut då?

Eve
0

God morgon!

Idag ska jag börja med att städa lägenheten, det behövs verkligen. Under tiden väntar jag på att höra av från min hovslagare som ska komma med en tid om när vi ska sko hästarna, Millan har två trasiga bakskor och en lös framsko, det börjar bli lite panik nu!

Får se om jag och sambon kanske åker till ikea, men det tvivlar jag på. När hästarna har fått skor så ska väl jag och Jojo rida ut en sväng skulle jag tro (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Wilma03
0

God morgon!

Idag händer väl inte så mycket antar jag.. ska se om jag kan försöka markträna pållan lite idag. Hon skulle verkligen behöva det!

Annars vet i sjutton vad jag ska göra.. ev. kolla upp en annan stallplats då jag verkligen tröttnat på att hon går själv.

[Zkold]
0

Idag hade ja sovmorgon, för har alltid praktik tors-fre så börjar vid 10. ska vara där till sex sen blir det nog att åka till stallet, hinner nog inte rida idag men han får klara sig:)

Primee
0

God Kväll!

Som vanligt har jag jobbat idag =) Blev inte till att göra så mkt annat än att släppa ut/in hästarna, mocka o pyssla pga. regnet. Men imorgon blir det hårdkörning istället..

Har precis varit upp i stallet hos Pelle o ridit! Blev lite dressyr på ridbanan o han var verkligen jättefin =D Vi har börjat höjja formen på honom o idag gick han högt o stadigt i alla gångarterna. Är riktigt nöjd - längtar bara tills mitt nya bett kommer så blir det kanske ännu bättre ;-)