Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett05-utrustning
Läst 3137 ggr
[Zkold]
0

Inhandlingen på Ullared

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… Ja det blev faktiskt inte mycket hästsaker för handlade så mycket annat så jag nästan höll på att glömma bort hästavdelningen.. Men här är det jag köpte..

Sporrar 29:-
Nosludd fårskinn 49:-
Tredelat bett, Jacson 69:-
Schabrak 69:-
B vitamin, Emin 49:-
Träns 199:-

fridak
0

bild på tränset och schabraket!!!!

fridak
0

fanns det mkt bett? hur såg det ut med täcken?

ska köpa ett fårskinnsludd, misstänker att en i stallet snott mitt för mitt försvann och hon hade helt plötsligt ett likadant av samma märke som hon påstod kom från hööks som inte alls har samma typ av fårskinn….ska skriva roger på insidan, stort och tydligt….

[Zkold]
0

Schabraket :)

[Zkold]
0

Tränset var jag nöjd med, har redan testat det, det satt perfekt. Bettet tyckte han om köpte med sweet iron och koppar:P

fridak
0

fina grejjer! hoppas jag hittar lite prylar imorgon och på söndag också:)

[Zkold]
0

#5 Ja de gör du säkert! Kan ju säga att letar du efter täcken så behöver du ju inte leta så mkt det finns huuur mkt som hälst! i många typer modeller färger å sådär.. finns ganska mycket bett tycker jag, de vanligaste i alla fall.
Finns mycket fårskinn det är bara att fynda på!

Mycket av prylarna på Ullared är faktiskt mäken, såg bla Jacson och Källquist (fast de är ju samma de har ju slagit ihop) men men.. Finns jääättemycket ridkläder också.. ja mycket av allt typ och skitbilligt såklart! Sen tycker jag de hade jättefina träns också:P
Men däremot tog det lång tid vid schabraken, tycker inte nått var sådär jättesnyggt och det fanns inte i alla storlekarna..

Men hoppas du hittar det du letar efter;) jag håller tummarna!Skrattande

fridak
0

borde hitta vad jag söker, sen får de i nnytt varje dag så det som fanns igår kanske inte finns imorgon. lär märke hur stor skillnad det är när jag är där både lö och sö

[Zkold]
0

#7 gör gärna som jag och lägg in va du handlade sen här i denna tråden:D hihi. Ha det kanonroligt imorgon och söndag då!

fridak
0

ska göra det:)

Ledin
0

visst är det bra pris med :) tränset var fint enkelt o extra snyggt med vita sömmar bra val där.

[Zkold]
0

#10 jaa jag velade länge men tycker den var stilren :)

fridak
0

har inga bilder än men här kommer en lång lista på vad jag köpte:

diskborstar till vattenkaren 3,95/styck
ridjacka 199
hästduk 69,95
lädergrimma 69,95
dressyrspö 39,95
senskydd(till en i stallet) 69,95
bakstrykkappor(till en i stallet) 49,95
glukosamin emins stora burk(till kusins häst) 349
ridbyxa grå 349
ridbyxa rutig 329
tygelreflex 12,95
reflexväst med hästtryck 24,95
svansreflex 19,95
ridvantar 49,95
hovspray mot röta 79,95
tjärsalva 49,95
lädervåtservetter 34,95/burk
viktband 16,95
reflexgrimma 59,95
tredelat sötmalmsbett 69,95
rakt rostfritt bett 79,95
fårskinns nosludd 49,95
4delsset benskydd 229(till en i stallet)
schabrak 49,95
schabrak 69,95
schabrak 79,95
vintertäcke 299(till en i stallet)
fleecefodrat regntäcke m halvhals 299(till en i stallet)
fleecefodrat regntäcke m halvhals 349(till en i stallet)
fleecefodrat regntäcke m halvhals 299
lustigt fodrat regntäcke m halvhals 349
longeringsdelta 19,95

det blev lite trångt i bilen….

[Zkold]
0

#12 jädrar! Antar att du hade någon med dig som orkade vänta på dig för det hade inte jag.. mina kompisar som var med hängde typ över mig och frågade om jag var klar snart och då hade jag precis börjat titta på sakerna.
Men som sagt man kan ju verkligen fynda :D

fridak
0

#13 var där med familjen och hade stuga från lördag till söndag:) gick själv och ringde när jag ville ha packhjälp vid kassan och för att få skjuts av grejjerna:)

det tråkiga var att det var hur mkt folk som helst på lördagen! vi kom vid tio och hade tänkt att slippa köa då men vi fick stå i ca 30 min för att få komma in, fick parkera på extraparkeringen och så var det knökafullt inne!

söndagen var lite lugnare, vi var inne på gekås vid tiotiden då också och det var bara att gå rätt in och så var det luftigt i en timma iaf sen började det fyllas på…hade velat vara där i måndags med mina fastrar och kusiner för då hade det knappt varit några alls…

Ledin
0

#14 det där med stuga gör vi varje gång dels så kan jag rekomendera detta då man enkelt kan köpa en massa o sen prova allt o känna att detta var helt klart bra, när det gäller hästsaker kan man titta på sömmarna på träns,grimmor osv att allt är helt om itne byter man enkelt in detta :) Du hitta en himmla massa bra saker, e så kul att köpa nya fina ridjackor med o man ser fin ut o så kan man matcha ihop det med hästens saker ännu snyggare :)