God Morgon 5 Oktober
Såg att ingen skrivit någon morgontråd ännu..
Vad händer för er i dag då?
Här blåser det som attan och regnet öser ner.. riktigt tråkigt väder med andra ord.
Pålla såg inte speciellt road ut i morse när jag släppte ut henne.
Idag blir det väl inget särskilt gjort med tanke på vädret..
ja god dag säger jag :) vädret är dåligt här regn o blåst. mina små går ute än men idag funderar jag lite på om jag ska strö upp o ta in dom vissligen så har dom bra skydd i hagen men dom kommer så glatt nu när jag ropar (isommras kom dom inte utan man fick leta) antar dom hoppas på godis äpple ger jag till dom vid inkallning som beröm :) Stallet är helt nytvättat o det är så trevligt att komma in (haft stallet bara sen i höstas o det var skitit o dant) så det är stor skillnad :) Eftersom dom är runda russ så blir det en tuss hö bara o deras mineraller.

God Eftermiddag!
Vi har samma sk*t väder här med..
Ska snart upp stallet o fixa lite.. Ut o rida med.. Jag o Pelle skulle egentligen ha fått sällskap, men vårtat sällskap har troligen dragit sig ur pga vädret. Men jag o pållen rostar inte så vi ska ut ändå! ;)
Sedan har vi stallmöte = schemaläggning utav fodringar, skvaller o god mat ^^,
God kväll =) Här har det varit fullt upp med födelsedag firande av barnen =) Sen åkte vi och fika hos min mamma och åt midda, sen upp till stallet för att ta in hästarna :) Blta var dom och glada för att få komma in i värmen ;P
God kväll! Idag vaknade jag vid tio for iväg till stallet för vi skulle börja måla om. Jaa liite sent tänkt tycker jag allt, kunde skett i sommar men men bättre sent än aldrig! Så först skurade vi alla gallrerna och sen började vi måla på med svart färg.. tog 8 ½ timmar att måla om galler och alla lister… meningen är att de ska bli svart och det som är träfärg ska vara så bara att de ska lackas.
Vi blev jättenöjda nu när vi blev färdiga blev så läckert!
Nu är jag skitslö och trött såg att det gick någon bra film ikväll ska nog titta på den och mysa lite.