Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 459 ggr
Ledin
0

Godmorgon 3 Oktober

Hej alla pigga mörrtar! Så idag är der Fredag o vad ska man göra idag Obestämd gå på promenad o städa. Ska ta in de små för lite pyssel. ja det va allt jag kan komma på.

MissLady
0

God Morgon. Veckan har gått fort. Ner till stallet vid lunch och sen så skall jag följa med en av stallkompisarna och titta på häst…

Trevlig Helg

[Zkold]
0

Jag ska ner på min praktik på Nybro häst och hund snart:P sen kommer jag hem vid sextiden ska till stallet och testa alla nya grejjer jag köpte igår på ullared:D

Eve
0

God eftermiddag!

Var uppe klockan fem i morse, åkte till stallet och gav hästarna mat för att sedan släppa ut dem. Sedan for jag vidare till jobbet och gjorde samma sak där. Kom hem från jobbet nu. Ska hämta mamma vid ett och sedan tillbaka till jobbet för att rida min chefs hästar en sväng. Sedan blir det väl en tur på Millan också ikväll.. (:

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Primee
0

God Kväll!

Jobbat idag - som vanligt =P Har regnat så otroligt mkt att alla hästarna fick stå inne o knalla på bandet istället. Kunde köra/rida någon heller för det var bara en stor bassäng över hela skogen.. Har även hunnit upp till min egna pålle o ridit lite. Var väldigt skönt att ha honom torr för en gångsskull! Hade nämligen "premiär" med täcke i hagen, på flera år! Blev en liten barbackatur med travsträckor i mörkret..

Nu ska jag först se Idol o sedan bara ta det lugnt o kanske sova tidigt..?