Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett02-godmorgon-godkväll-godnatt
Läst 400 ggr
Eve
0

God morgon 30 september

God morgon!

Det är verkligen en vacker morgon. Klarblå himmel, frost i gräset, träden har skiftat färg. En riktig höstmorgon.

Idag ska jag åka till stallet vid tio för att löshoppa min och Jojos häst litegrann. Men innan dess tänkte jag slinga håret.

Vad händer hos er idag?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

MissLady
0

God morgon. Regn väder här hos oss Rynkar på näsan skall föröka städa lite och sen ner till stallet i eftermiddag, har inläppe då.

[Zkold]
0

God eftermiddag:P ja vi har ju alltid två lektioner på tisdagar så vi slutar vid elva så hade tänkt rida Viking ett lite hårdare pass, vilket han behöver.. sen rida Boppe också. Men! de ösregnade för typ 10 min sen så frågan är om jag hinner innan det kommer en ny skur om de nu gör det:P haha hatar sånt väder!!

fridak
0

god middag!

idag på morgonen var det dimmigt och blött och tråkigt väder, sen sken det upp tills jag nästan var hemma från skolan och då blev det grått och regnigt…

skippar rida idag och mockar bara och tar kanske in pålle.

jag jobbar som städerska varannan  helg och fick precis reda på att det kommer vara rätt långa helger för ett ställe visste inte om att de hade sagt upp sitt avtal så det blev förlängt i två mån. måste börja vid 05.00 varannan lördag och 06.00 varannan söndag….