Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikettom-sajten
Läst 3407 ggr
Eve
0

Presentation om oss!

Här följer en liten information om oss som jobbar för att allt ska fungera på sajten.

Eve, sajtvärd - Mitt namn är Evelina Andersson och jag är 19 år. Jag är bosatt i Bålsta med min sambo, katt, hund och häst. Hästen jag har är en ridtravare vid namn Million Wind, även kallad Millan, och hon är 10 år. Jag jobbar på en hästgård i kungsängen om dagarna och kvällarna spenderar jag i stallet med Millan.

Shira90, medarbetare - Jag heter Johanna och är 17år, jag bor i Hössna tillsammans med min mamma, mina småsyskon, två hästar, två hundar och två katter. Hästen jag rider heter More money Boy men kallas "Boyen", han är en 11årig varmblodsvalack, som är väldigt härlig och personlig.

Zkold, medarbetare - Jag är då Rebecca, är 18 år och kommer ifrån lilla staden Nybro. Bosatt i en tvåa tillsammans med sambon Anders sedan 2 år tillbaka nu. I lägenheten tillsammans med oss bor även vår lilla lejonhuvade kanin vid namn Leo. 6 km ifrån oss står min ridtravare uppstallad, Viking du Gull heter han 7 år direkt från travbanan. Går nu mitt sista år på handel och administrationsprogrammet i stan, vilket innebär mycket praktik just nu.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer