Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 4002 ggr
kaninlyckan
1

Era ridtravare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej, vet att det fanns en tråd förut om era travare så som bilder och lite infortmation om dem bara berätta om dem helt enkelt . Så tänkte att de skulle va lite kul men en tråd med bilder och så, Men jag kan väl börja😉

Jag är medryttare på Flying herkules och har varit det i över 3 år, Han är verkligen en charmig åsna, kan säga att när jag började på honom bestod de mest av fart och fläng på åkrar hade väll ingen direkt tanke på att han skulle bli en dressyr häst men de blev lite ändrade planer. Han rids i både dressyr och lite hoppning ute i naturen, men de han älskar mest är nog att bli körd helst i backar som har många  kurvor i sig och fort ska de gå då🙂

zemlathebunny
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Optipus poppelgård….💕💕💕

catosi
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Catosi 💝💖

zakkris
1

Referec  <3 <3 <3

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Wellcraft
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hjälpte till med en helcharmig ridtravare för ett par år sedan :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

lillablomman
0

Bogge, en liten valack på 15 år som jag varit medryttare på i drygt 6 månader. Nu ska jag få ta honom på foder för ev. senare köp (wiiiie!). Älskar uteritter, allt som går att äta i pelletsform och att göra som han själv vill. Så fort man börjar kräva något av honom så blir det väldans jobbigt 😉 Han har personlighet och det älskar jag! Verkligen en genomsnäll häst och har man tålamod så är han fantastisk ❤️

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma