Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 01-allmänt-om-ridtravare
Läst 3129 ggr
iMois04
0

Vilket frysmärkesnummer har hon?

Min hyr ridtravare har jag försökt spåra stamtavla och sånt på, men kan inte tyda vilken nummer hon har…. Hon är född 1997 och fyllde 18 för ca 2 veckor sedan, och av henne jag lånar henne av så heter hon saga. Hon är en Vbl.travare

iMois04
0

Ska se om bilden kan komma upp snart…

iMois04
0

Asssså man kan ju inte lägga upp bilder ens ju!

iMois04
0

Ett sista försök

iMois04
0

Jag får gå in och föra över på datorn…

iMois04
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så

Stallmima
0

Vet du vad hon heter på riktigt?

iMois04
0

Nej, men det ska vara Saga

hon ska vara 18 år och född 1997

Stallmima
0

Du kan kontakta ST och fråga om mer information då alla travare är registrerade där, kontaktinformation i länk

https://www.travsport.se/wicket/bookmarkable/se.atg.web.travsport.page.polopoly.ArticlePage?20&cid=2.448

ähnchen
0

Det finns en sökruta på den sidan. Skriver du in "Saga" i den får du upp en lista med hästar. Blev lite nyfiken och såg att det finns tre vbtravarston födda 1997. En av de heter Saga Spiro och har frysnummer 71686S som bäst kan tolkas in i siffrorna på din bild av alla tre. Det står att hästen inte har några tecken. Kan det stämma? :)

Man kan också raka bort lite hår på stället där frysnumret sitter så går det lättare att tolka. Men vet inte om man vill/får göra det på en hyrd häst. :)

Värd på Natural Horsemanship; www.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

iMois04
0

ja, altså Saga är Brun, och har pyttelite vita hår i pannan, men annars inga tecken…

LeeKnow
1

7180SS eller 71855  Tycker jag det ser ut som :P

Testa som #4 sa och raka bort lite päls :)

iMois04
0

Jag har nu hittat hennes identitet, det visade sig att hon heter Brännhults Quality.

Tusen
0

#12 Inte mycket Saga i det namnet inte…..😉

iMois04
0

Haha, ne.. Men hittade en bild på en tävling på travhästen iFokus (tror jag) på henne, haha