Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett10-off-topic
Läst 769 ggr
Ridtravartjej
0

Bloggkompis nära Gävle?

Jag söker någon som vill bli min bloggkompis på min blogg eller starta en ny? Du ska helst vara mellan 16 till 20 år. Du ska ha ett hästintresse och skriva mellan 1-2 inlägg per dag. Om du vet att du inte kommer kunna skriva på en hel dag så gör gärna ett tidsinställt inlägg till dagen efter så de inte blir så tomt.

• Du ska rida/vara i stallet i alla fall 3-5 dagar i veckan så de finns nåt att skriva om, men även vardagliga saker får skrivas i bloggen!
  • Kunna skriva och stava ordentligt, självklart är små stavfel tillåtet men inte ett i varje mening.
  • Ordentliga inlägg! Jag personligen hatar att läsa inlägg där man knappt har skrivit nåt så du ska kunna skriva seriösa inlägg. Dels för att de är roligare att läsa men oxå för att inte tappa alla läsare som jag redan har.
  • Kunna skriva åsiktsinlägg och motivera varför du tycker som du gör. Inte vara rädd för eventuella diskussioner. 
  • Bilderna du lägger upp på bloggen ska vara seriösa. De värsta jag vet nästan är att läsa en blogg där personen i fråga lägger ut suddiga mobilbilder så har du en kamera eller systemkamera så är de ett plus. 
  • Du ska lägga ner tid på bloggen och på dina inlägg och inte ge upp för att de är några besökare. Du ska inte heller hoppa över att skriva inlägg någon dag för att du är för trött. 
  • Vilja få bloggen någonvart!

Ett plus är om du rider ridtravare men absolut inget kvar alls! Men eftersom jag rider en ridtravare så skulle de vara roligt att hitta någon som gör samma resa som en själv. Men absolut inget krav!