ridtravare bilder:)

Hagas Jackpot e: Larabello
Bilden är tagen nu i höst när en kompis rider honom…Syns väll inte att han är 21 snart ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bjuder på mig själv lite, haha. Jag och min foderhäst fd.travare som är 9år nu, i somras var vi på ridläger tillsammans, ridlägret avslutaes med en liten hopptävling, pga av att har blivit opererad tidigare fick han bara trava över lite hinder :). Lite småroligt eftersom både han och jag var super nervösa och han rädd för publiken :p haha, när vi åkte på ridläger var han livrädd för bommar så jag tycker han var super duktig : ) 
http://s258.photobucket.com/albums/hh257/Evermount/Million%20Wind/?action=view¤t=E004.jpg
Ett helt album med bilder :D
Million Wind, e. Smasher, född -98

#9 Är det där en ridtravare? Coolt att den är skimmel! 
#12 Japp det är en travare. :)
Och här är Sartorius, snyggaste hästen i världen (nej, nej, jag är inte ett dugg partisk). :)
Lincoln Bay, tycker inte manen passar annars är han snygg! ;)
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

Tog ett helt gäng nya bilder på Rappe idag :D
Orkar inte sitta och pilla med alla bilder idag utan lämnar det till min dötid mellan skolan -slutar 11- och matteprovet jag ska göra -halv 4. :)
Här är min snygging Big Hero.
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är bara tvungen lägga ut bilderna på min fina sköt/medryttar häst Also Ayala:D
Dock så nu under hösten har jag inte hunnit vara och rida henne då jag har egen häst men det ska det bli ändring på:) Observera att flera av bilderna är från när jag börja sköta henne i september 2008:P har inte så många nya bilder^^:)
#22 Asså jag är helt nerkärad i din häst! Verkligen GRYMT fin :)
#24 han gnäggar tack från stallet och jag håller med :)
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Visserligen inte min travare men min medryttarhäst ;)

Har inte varit aktiv här på ett braaa tag så skickar upp en bild på min fina Rapidash :)

#41 Travare är oftast fina hoppare! Har du fler ridbilder på honom:)?
#42 Jag ska se vad jag kan rota fram på datorn lite senare, sitter just nu med telefonen :-)
#42 Har lagt upp fler bilder i mitt FA, men alla ridbilder är från 2009, har inga nyare tyvärr..
Min dotter på sin travare/ ridtravare för första gången på ryggen.
#48 Vilken superläcker travare!
#49 Tack! Ja, hon ör läcker men även snäll och klok. 
Min sköthäst. Eller han är som min. ;) 7 åring varmblodig travare som aldrig har startat pga rädd för högtalaren och inte vart bra alls i trav. Men jag har tränat upp honom och snart ska han kvala. Han är även duktig på och hoppa. Vi hoppade 90 cm i söndags. :D
Besök gärna min blogg!
Kan du ändra min text. Han kavlades och sprang sitt första lopp i måndags. Han blev rädd lite och hoppade undan och stanna på stället och hoppade/galopperade men kusken fick ner han i trav och baron sprang om 6 st och fick sista prispengarna :) nu på torsdag startar han igen! :D
Besök gärna min blogg!
Kunde inte bestämma mig för om jag skulle lägga upp en bild på min med sommarpäls eller vinterpäls, så det får bli en av varje då han är riktigt fin i båda färgerna ;)
Här är han då i sommarpäls
Han heter Armstrong, är född 1993 och är E. Indus och U. Clara Count.
Äger honom inte utan det är min foderhäst. Har haft honom i tre månader nu och vi håller fortfarande på att lära känna varandra :)
Hoppgalen.. ;) men han hoppar faktiskt riktigt bra nu.. men nu har vi inte hoppat på länge för nu har han börjat fungera påtravet igen. :( fast det är kul ;))
Besök gärna min blogg!
Senast vi hoppae.. i somras! Clear round, våran första. Enligt baron skulle han hoppa dubbelt så högt.. det blev nästan så jag låg på marken några gångrr *fniss* :)
Besök gärna min blogg!

Min trogna man i vått och torrt (gärna torrt för hans del 😂)
Euro Bore <3
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
Min medryttarhäst som nu börjar bli en riktigt duktig dressyr häst! :D
Galoppen har börjat komma ordentligt o vi hoppar banor på 70-90cm på hoppträningar 😃
8 år ska han fylla iår, den här bilden är tagen i november och kan säga att han har blivit så otroligt mycket duktigare!!
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Min prinsessa är bara halvt travare, men travarinstinkten "att länga sig när det blir jobbigt" kommer fram ibland på ridbanan :)