är ston vanligare?
har tänkt på detta ett tag nu och tänkte fråga er också, jag har bara träffat ridtravare som är ston, men vart är vallackarna/hignstarna?
är det så att det är ovanligare med ridtravare som är vallackar?
om det är någon som har lägg gärna upp en bild :D

För mig är det tvärtom, har bara träffat 1 sto och resten valacker. ;)
haha :) för alla jag har träffat som har ridtravare är ston :P och det är kanske 10-tal hästar genom åren :P är dem likadana att rida eller är dem hispigare?

#2 Stoet jag träffat var cool, en valack var lite hispig, dem andra rätt så hispiga. Särskilt en, rädd för allt!
jo det har jag med varit med om :O min häst kan vara cool lugn men sen helt plötsligt om ett löv trillar ner brevid henne så springer hon för glatta livet! måste försöka hitta någon som man kanske kan få provrida bara för att ha ridit en ridtravare som är valack :)
jag är medryttare på två valacker, dom är hel coola båda två för det mesta :) hade en hingst i stallet som åkte för inte så länge sen. hyfsat välutbildad i ridningen, men väldigt svår och hantera vissa dagar och kunde sticka när man skulle ta in/ut i hagen. Ska försöka lägga upp bilder om jag kommer ihåg : )
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag har en valack :) Helcool i all hantering från marken, lite fjollig uppsuttet ibland. Red längs med viltstängslet vid 51an (stor väg mellan Norrköping-Finspång) med diverse långtradare, bilar och bussar som for förbi. Vek inte ett öra åt dom. Har träffat ett fåtal ridtravarston varav en är riktig bitchig. Är inte mycket för ston i allmänhet och dras ofta åt valacker!