Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 13-annonstorg
Läst 2074 ggr
Ice
0

Varmblod söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårat varmblodssto på 8år söker nytt hem som ridhäst. Hon har gått på travet fram tills nu men det fungerar inte längre för henne. Hon är endast grundriden och behöver en lugn och trygg ryttare. Absolut ingen nybörjare häst då hon har mycket motor och "ser spöken" när man rider ut. Snäll i hantering men känslig. Hon har varit väldigt stressad som unghäst innan hon kom till oss som "andrachans häst". Tyvärr har inte jag ridit på så pass många år så jag känner inte att jag är tillräckligt rutinerad för att ge henne det hon behöver. Det är min pappas häst och hans ögonsten så hon blir kvar tills rätt person dyker upp. Det här är absolut ingen gå på slakt annons. Hon är stor i modellen ca 170cm. Står utanför Gävle. Mejla för mer info och kontakt: emelielantto@hotmail.com

Ice
0

Fin tjejen.

Ice
1

I stallet.

Ice
0

Ingen som är sugen på vår fina tös? Är nu inte körd på länge och blev riden i helgen. Hon skötte sig suveränt, var jätte lugn och lyssnade mycket på hjälperna. Hon är absolut inte elak eller en avkastare. Men behöver som sagt en rutinerad och stabilryttare.

KallaMigMimmi
0

väldigt söt häst:) tyvärr ska jag inte ha häst just nu

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW