Ridtravare i Karlskrona
Hej, jag söker ngn med ridtravare i utanför karlskrona som kan tänka sig att börja träna tsm med mig :) jag har en som jag tänkte börja träna med med tyckte det skulle vara kul att ha en annan som vill träna med. Har ingen tränare än men vi har en paddock på ca 20x60 och en gräspaddock (stl?). Tänkte från början dressyr/markarbete och för senare hopp kanske. finns det ngn i Karlskrona eller utanför som är intresserad av det? :)
Vart bor du? :-) Bor strax utanför Torhamn o är det inte för långt emellan kanske jag är intresserad, beroende på vad för typ av träning du syftar på :-)
Har hästarna mot fågelmara till.:) Min tanke var dressyr / markarbete alltså dressyr alt dressyr med bommar. Men förslag är völkommna om du har ngt :)
Jaså vart då?? :-) Ja, jag är absolut intresserad! Har ni paddock eller vart tänkte du träna? Finns ju ridhus/paddock i Orranäs att låna för billig peng:-)
Stålemara :)
Har ingen tränare än men vi har en paddock på ca 20x60 och en gräspaddock. Tänkte ha det där då vi inte har transport.. kommer även finnas hinder material :)
Hej! Kan inte kolla på iFokus längre via mobilen, o jag har ingen dator.. Fick låna jobbets dator nu, undrar hur det har gått o om det fortfarande är aktuellt?? Hör gärna av dig på min mail isåfall!! Nickinina90@hotmail.com .. bor nära stålemara gård så det skulle passa mig jättebra:)