03 - Bilder/Filmer

Bilder på era ridtravare!

2018-01-11 12:50 #0 av: SannaNolte

Hej alla!

Kan ni inte dela med er av lite bilder på era fina ridtravare som ni har? Skrattar Det är så roligt att se! 

Här är en bild på min "Plejjan" som han kallas. Kär

Medis på Socialt stöd iFokus . Sol

Anmäl
2018-01-22 15:37 #1 av: tiger tok

Inte en bra bild alls, men här är Simpel!

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2018-02-04 00:51 #2 av: zemlathebunny

Här är Lostjärn! Inte min än men planen är att köpa honom❤

Anmäl
2018-02-06 13:11 #3 av: kaninlyckan

Min medryttarhäst sen 5 år tillbaka, Flying Herkules

Anmäl
2018-02-09 10:13 #4 av: miasia

Min passhäst :)

Anmäl
2018-04-16 11:19 #5 av: Travis D

Här är min kallblods travare :)

Anmäl
2018-04-16 14:31 #6 av: shia

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl
2018-04-16 14:31 #7 av: shia

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl
2018-04-16 14:31 #8 av: shia

Anmäl
2018-04-16 14:32 #9 av: shia

Min passhäst första gången resp nu att rida :)

Anmäl
2018-04-23 19:50 #10 av: shia

Känn att ingen lägg in ngn bild så puttar in en till bild på min finis :)

Anmäl
2018-04-24 18:36 #11 av: SannaNolte

#10 Fin häst! Kär

Medis på Socialt stöd iFokus . Sol

Anmäl
2018-04-24 18:52 #12 av: shia

#11 visst är han! <3 målet är att ställa upp i dressyrtävling mot slutet av sommaren när galoppen sitter, red in han för 1 1/2 år sedan å ridit typ 1 gång i veckan :) fast 2 ggr i veckan nu när jag rid på ridlektion med honom å(sen på lov rid jag han oftare)

Anmäl
2018-04-25 15:32 #13 av: Travis D

#12 är han ridskole häst eller varför rids han bara 1 ggr i veckan? :) (bara nyfiken har ingen erfarenhet av ny inridna och sånt heheheh)

Anmäl
2018-04-25 20:59 #14 av: shia

Nej han är travhäst och ridhäst :) han körs de andra dagarna(samt brukar han gå intervaller/snabbjobb innan när jag ska på ridlektion med honom då han är väääldigt pigg men blir aldrig trött å älskar när han får gå två pass om dagen :)

Så gan körs väl 3 ggr i veckan å rids två (när jag har lov rid jag honom varje dag)

Han kan inte springa så fort i travlopp. Men han kan springa 19 fart i 5000-7000 m utan att "bli trött". Och har typ vilopuls efter ett jobb, men kan inte springa fortare.. Så eg skulle han säljas i höstas som ridhäst, men då jag är så pasd mkt i stallet å hjälp till å han är som den jag an göra allt med, rida,köra, mysa, så fick han vara kvar som "dressyrhäst " och får därför ta honom på träningar osv :) så har han som min egna häst, fast inte jag som äg å bara när jag har tid :) då jag rid på två ridskolor också å är med i ungdomssektionen, samt tävlar ridskolehäst ibland och fixar med stallets andra hästsr också(13 hästar i stallet) å så måst vi ha en helt vilodag från stallet(haha vi blir typ portade från stallet då, vi får INTE komma dit den dagen XD samt rid in på halvfart 3 st till i stallet, å snart ska väl treåringara börjas med också Xd.(pust, om två är är det 5 st (nu 1 åringar) s tur Xd

Anmäl
2018-04-25 21:00 #15 av: shia

Sen på ex förra sommarlovet brukade han gå två ggr/dag tre dagar å reds 6 dagar XD å han va alltid lika glad på att få träna å älskar när han gör rätt å får uppmärksamhet(på pay and ride var det en del folk å han var då väldans å skulle visa hur duktig han va trots ryttarens väldiga nervositet Xd)

Anmäl
2018-11-20 19:27 #16 av: Clarissa

En av mina medryttarhästar, "Britta" E: Qvadrigo Ue: Tand Troll

Anmäl
2018-11-20 19:43 #17 av: Travis D

Den är släkt med min travares gamla ägares häst :) 
Trollungen E: (eller om det var EE?) Tand Troll

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.